TASUTA veebiseminar - Teeninduse kvaliteedi tõstmine läbi teenindusstandardite rakendamise organisatsioonis
Eeltutvustus
Teenindusstandard on teenindusprotsessi juhtimise mudel, mis tagab organisatsioonisisese koostöö ja teeninduskvaliteedi vastavalt eesmärkidele. Eesmärk on saavutada kõrge kliendirahulolu. Toimiv teenindusstandard aitab ettevõttel suurendada kasumit ja muutuda konkurentsivõimelisemaks.
Teenindusstandard vastab küsimusele, miks ma neid asju just nii teen ning millist tulemust ma ettenähtud protsessidega saavutada soovin. Teenindusstandardi detailsus sõltub paljudest elementidest sh teenuse liigist, mahust, töötajate kvalifikatsioonist ning püstitatud eesmärkidest. Eesmärk on läbi omanäolise ja suurepärase teeninduse luua kliendi jaoks väärtuspakkumine.
Veebiseminaril osaledes saate ülevaate uuematest trendidest maailmas, et kuidas ehitatakse üles iga organisatsioonile sobiv teenindusmudel. Räägime ka viimastest uuringutest, mis kinnitavad standardite vajalikkust eelkõige olukorras, kus tööjõudu napib.
Sihtrühm
Ettevõtte juhid, teenindusjuhid, teeninduse eest vastutavad isikud, teenindustöötajate värbajad ja töötajad, kes tegelevad teenindustöötajate väljaõppega.
Teemad
- Kuidas tuvastada vajadus standardi loomise järele?
- Kuidas kaardistada kliendi puutepunkte?
- Millist teenindusstandardi mudelit kasutada oma organisatsioonis?
- Millised on erinevad viisid standardite loomiseks?
- Kuidas kogu meeskond selle loomisel tööle rakendada?
- Millised on õppetunnid juurutamise faasist?
- Teenindusstandardi elutsükkel ehk kuidas standardit elus hoida.
Aeg ja maht
12. oktoober 2016, kell 14.00 - 15.00.
Toimumiskoht
Seminar toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe
Koolitajad
Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on ta täiendanud ennast NLP, couchingu ja muudel psühholoogilsitel teemadel. Professionaalset klienditeenindust peab Virve ettevõttes üheks olulisemaks võtmeks efektiivsuse suurendamisel. Virve omab suurt rahvusvahelist kogemust erinevatest klienditeeninduse konseptsioonidest. Klienditeenindusei teemal on Virve koolitanud 12 aastat.
Maksumus
TASUTA!
Lisainfo
Registreerida saate end meie veebilehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Enne veebiseminari saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee