Sisukord

Kuidas jõuda edukalt venekeelse sihtrühmani Eestis?

Jaga

Eeltutvustus

Kultuurierinevusest lähtuvalt on vene sihtrühm paljudele Eesti ettevõtetele teenuste / toodete turundamisel jäänud haaramata.  Põhjuseks peamiselt sihtrühma kultuurilise eripära  mittetundmine. Fakt on see, et Eesti rahvaarvust moodustavad ca 30% vene keelt kõnelevad tarbijad, seega on ülioluline turundustegevusi plaanides arvestada vene rahvusest klientidega. Et müügimahtudes kui ka kasumis võita, peavad ettevõtted üha enam sihtturundamisel arvestama rahvuste eripäraga.


Eesmärk

Koolituse eesmärk on jagada teadmisi ja kogemusi, kuidas jõuda oma turundustegevustega vene rahvusest kliendini. Koolitusel tuleb juttu Eesti venekeelsele sihtrühmale suunatud suhtekorraldusest, antakse juhtnööre, kuidas luua venekeelset reklaami, mis töötab ja kuidas kasutada webinari formaati selleks, et kaasata venekeelset sihtrühma.


Sihtrühm

Ettevõtted, kes peavad turundustegevusi planeerides silmas nii eesti kui vene rahvusest klienti. Turundus- ja müügijuhid, toote- ja tegevjuhid, kommunikatsiooniinimesed, müügiassistendid, reklaamiosakonna töötajad ja kõik, kelle kompetentsi kuulub ettevõtte toodete ja/või teenuste turunduse planeerimine ja müük.


Teemad

Eesti venekeelsele sihtrühmale suunatud suhtekorraldus (lektor Mihhail Kremez, reklaami- ja turundusteenuseid pakkuva agentuuri  Rodeverk OÜ peaspetsialist)
 
• Sihtrühma tutvustus ja eripära.
• Kuidas jõuda sihtrühmani?
• Kuidas jõuda venekeelse meediani?
• Milline venekeelne meedia valida ning kuidas suhelda venekeelse meediaga?
• Kuidas ületada uudiskünnist?
• Milliseid üritusi korraldada või toetada (sponsorlus, heategevus)?
 
 Kuidas luua venekeelset reklaami, mis töötab? (lektor Mihhail Kremez, reklaami- ja turundusteenuseid pakkuva agentuuri  Rodeverk OÜ peaspetsialist)
 
• Tulemuslike reklaamtekstide loomine nii toodete kui ka teenuste pakkumisel.
• Kas otsetõlge või adaptsioon?
• Venekeelne copywriter – kas majanduslikult õigustatud valik?
• Vene keele kasutamise riskid reklaamis.

Kuidas kasutada webinari formaati teenuste/toodete tutvustamiseks, et  kaasata venekeelset sihtrühma Eestis? (lektor Virve Roosimägi, Addenda OÜ koolitaja)

• Toote/ teenuse tutvustamise võimalused veebikeskkonnas püsiklientidele ja uutele klientidele. Võimalikud  strateegiad.
• Miks klient peaks nõustuma toote/ teenuse presentatsiooni kuulamisega?
• Kuidas koostada toote/ teenuse presentatsioone Webinaride (veebiseminaride) formaadis, mis ahvatleks (köidaks) ka venekeelset sihtrühma Eestis? 10 soovitust.
• Veebiseminaride integreerimine teiste sotsiaalmeedia kanalitega.


Aeg ja maht

26. september 2011, kell 10.00-13.20


Toimumiskoht

Clarion Hotel Euroopa, Paadi 5 Tallinn
NB! Parkimine Ahtri 3 Europarklas, päev 2 EUR


Koolitajad

 
 Mihhail-Kremez Mihhail Kremez on pikaajalise tööstaažiga kommunikatsioonispetsialist ja  lektor, kes on töötanud mitmetes meediakanalites, erinevates ülikoolides ning reklaamiagentuurides. Mihhail on Tallinna Ülikooli Kommunikatsiooni Instituudi reklaami ja imagoloogia osakonna lepinguline õppejõud (aastast 2001). Alates 2006. aastast on ta reklaami-, suhtekorraldus-, tõlke- ja kirjastusteenuseid pakkuva agentuuri Rodeverk OÜ peaspetsialist, kus tema tööülesanneteks on reklaami-, suhtekorraldus- ja tõlkeprojektide juhtimine. Üheaegselt töötab turundusjuhina pagari- ja kondiitritoodete ning maiustuste turustamisega tegelevas ettevõttes Lorasent Trade OÜ. Lisaks on Mihhail professionaalne tõlkija (peamine suund „eesti–vene–eesti“) ja reklaamtekstide kirjutaja.
Hariduselt on Mihhail diplomeeritud tõlk-ajakirjanik (Tallinna Pedagoogikaülikool) ja humanitaarteaduse magister kommunikatsiooni alal (Tallinna Ülikool).


email_virve 
Virve Roosimägi  on  Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Huvi veebiseminaride vastu on Virve tundnud juba aastaid ja pea aasta on ta Addenda OÜs testinud webinaride keskkondi, osalenud rahvusvahelistel webinaride koolitustel ja koostanud sobivaid materjale veebiseminaride tarbeks.


Meetodid

Interaktiivne loeng, arutelu, küsimused-vastused


Maksumus

Kuni 18. septembrini 95 € + km, hilisematele registreerujatele 115 € (1799,36 krooni + km).


Maksumus sisaldab

Koolituse, koolitusmaterjalid, kohvipausi.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 5 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie koduleheküljel ja nii telefoni kui ka e-posti teel.

Diana Nõmmik, koolitusjuht
Addenda OÜ
Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, Tallinn 11316
tel 664 64 20
diana.nommik@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.