Sisukord

VÄLJA MÜÜDUD! Ehituse ja arhitektuurialane õppevisiit Rotterdamis ja Amsterdamis (sadamad, veeäärsed ja veepealsed ehitised/arendused)

Jaga

Pildid / - 2019_09_16_EHI

Seekordne õppevisiit Hollandisse sobib ehitajatele, projekteerijatele, arhitektidele, planeerijatele, sadamate arendajatele, kohalike omavalitsuste ehitusspetsialistidele, kes tegelevad veeäärsete ja veepealsete ehitiste planeerimise, projekteerimise ja ehitamisega.  Holland on selles valdkonnas saavutanud maailmas märkismisväärse tunnustuse. 

Õppesiviidi käigus korraldame kahepäevase erialase koolituse ja külastame järgmisi uusi arendusi:

  • Futureland on Euroopa kõige kaasaegsem sadamaala Rotterdamis, kus on suurem osa ehitatud vee peale. Sadama ehitamisel on kasutatud kõige kaasaegsemaid ja innovaatilisemaid lahendusi. Seal on võimalik tutvuda ja saada teavet tohutute kaide seinte või äärmiselt tugeva merepõhja ehitamisest. Sadamaala üllatab terminalide suuruse ja nüüdisaegse tehnoloogiaga. Läbi virtuaalse vaate on võimalik sukelduda tulevikku, et näha 2066. aasta sadamate tuleviku arengut. 
  • Almere on Hollandi uusim linn Amsterdami läheduses, mille arendus on pälvinud rahvusvahelise tunnustuse. Almere linnaosa ehitised on arhitektuurilised imed ning ehituse musternäidised. Almere linn on plaanitud 2030. aastaks 50 000 elanikule.
  • Almere Poort on suurepärase asukohaga arendus, vee ja metsa tõttu väga ilus ala elamiseks. Arendatatud uue linnaosa standardiks on roheline ja tervislik eluviis, kus on kasutatud ka vastavaid ehitusnorme. Almere Poortil on ilus rand ja jahisadam, mis pakuvad erinevaid veespordi võimalusi.
  • IJburg on praegu arendatavast linnast ida pool asuvate kunstlike saarte kogumik, mis aitab lahendada Amsterdami eluasemepuudust. Tere tulemast tuulisesse ja vesisesse linna! IJburg koosneb kolmest saarest - Steigereilandist, Haveneilandist ja Rieteilandenist. Saared on ühendatud peamiste arterite, IJburgi sildadega. IJburgis pakutakse erinevaid võimalusi kaasaegse arhitektuuri armastajatele ning lihtsat juurdepääsu veespordialadele sealhulgas võimalusi paate oma tagahoovis dokkida. Ehituslikult on ala atraktiivne eriti veeäärsete ehitiste innovaatiliste lahenduste poolest. 

Sihtrühm

Koolitus sobib ehitajatele, projekteerijatele, arhitektidele, planeerijatele, sadamate arendajatele, kohalike omavalitsuste ehitusspetsialistidele, kes tegelevad veeäärsete ja veepealsete ehitiste planeerimise, projekteerimise ja ehitamisega.


Teemad

KAVA

16. september 2019
06.00 Kohtumine väljuvate lendude juures
07.55–09.20 Lend Tallinn–Amsterdam, kohtumine bussi juures, meid teenindab bussifirma BROUWER TOURS. 
09.45–10.45 Transfeer lennujaamast Rotterdami, koolitus toimub hotellis The James Rotterdam. 

Originaalkava inglise keeles
11:00 welcome and opening of the programme by Addenda
11:15 introduction of the lecturers
11:30 lecture on introduction on main types of maritime structures
Functions
Types: Quays walls / Open berths/ Jetties / Slope protections
Including the typical locations such as in ports, harbours, urban quay walls
12:30-13:30 lunch break
13:30 Examples of quay walls and jetties
14:30 Case study: selection of maritime structure for number of specific port terminals: container and liquid bulk terminal
15:15 coffee break
15:30 Functional and technical requirements of waterfront structures
design vessels draft, water depth, contract depth (figure), loads, lifetime, cathodic protection
Required project information such as soil conditions and loads
17:00 end of training day 1

Koolitust viivad läbi Peter Quist MSc, 2nd lecturer/assistant Lex de Boom MSc (Witteveen+Bos)
Check-in hotelli The James Rotterdam 

19.00 Õhtusöök restoranis 1nul8 

17. september 2019
07.00–09.00 Hommikusöök

Originaalkava inglise keeles 
9:00 Design of quay walls
Design philosophy
Design methods and calculation models
Codes and standards
10:00 Lessons learned: project examples/challenges
10:30 coffee break
10:45 Importance of investigations
Geotechnical survey and monitoring plan
Topo and hydrographic surveys
11:30-12:30 Case study: prepare SoW soil investigations and lab testing
12:30-13:30 lunch break
13:30 Materials
Structural elements
Concrete / durability class
Steel: cathodic protection
Maintenance aspects
14:30 Construction aspects
Points of attention with regard to constructability of maritime structures
15:30 coffee break
15:45 Update case study
16:15 Translation reference design to contract: what are important elements to address?
17:00 end of training : wrap-up/ evaluation list participants

Koolitust viivad läbi Dirk-Jan Jaspers Focks MSc, 2nd lecturer/assistant Gert-Jan Roelevink MSc (Witteveen+Bos)

Peale koolitust vaba aeg Rotterdamis.
Ööbimine hotellis The James Rotterdam 

18. september 2019
09.00–10.00 Hommikusöök ja peale hommikusööki check-out.
10.30 Tansfeer Rotterdami sadamasse (palun võtke bussi kaasa kõik oma asjad, tagasi hotelli me enam ei tule)
11.30–12.00 Tutvumine Futurelandi keskusega.
12.00–14.00 Sadama-ala külastamine koos eriala eksperdiga (bussi ja laevaga)
14.00–15.00 Transfeer Rotterdami check-in hotelli Park Inn by Radisson Amsterdam City West
15.30 Hiline lõunasöök Amstedamis
17.00 Kohtumine hotelli lobby's. Soovijad võivad tulla väikesele linnaekskursioonile, mida viib läbi Addenda koolitusjuht Helen Tammesalu, kes resideerub Amsterdamis. 
Kes ei soovi ekskursioonil osaleda on vaba aeg Amsterdamis. 

19. september 2019  
07.00–08.00 Hommikusöök
08.30 Transfeer IIburgi, õppereisi põhiteemad on:
09.00 Kohtumine aadressil IJburglaan 422, 1086 ZJ Amsterdam arhitektiga.

  • sissejuhatus Amsterdami ja Madalmaade arhitektuuri. Ülevaade arendustegevusest ning veeäärsete ja maismaa piirkonadade arendamisest ning ehitamisest
  • IJburg - läbime Hollandi pikima veealuse tunneli
  • IJburgi ringkäik tutvustades saarte disaini ja ehitamise tavasid ning innovatsiooni
  • IJburg - Amsterdami uusim elamurajoon on ehitatud mitmetele kunstlikele saartele, millest igaühel on oma iseloom. Selle ambitsioonika plaani eesmärk on avaldada positiivset mõju kohalikule ökoloogiale ning peamiseks väljakutseks on keerukas veemajanduse süsteem. Näeme, et kuidas on endise tööstusjäätmete prügimäele ehitatud loodus- ja puhkeala. 
  • IJburg on esimene saar, mis oli mõeldud uute elamisvormide katsetamiseks, kus on "veealused" kokkupandavad ujuvad majad ja kohandatud ujuvad villad. Saarel on väga palju ehitisi, mis ei ole ehitatud tavapäraste reeglite järgi ning kus on kasutatud palju erinevaid arhitektuuri- ja ehitusmeetodeid. Sealhulgas on saarele ehitatud nii passiiv-, puit- ning põhu maju. 

12.00–14.00 Lõunasöök 
14.00 Alustame Almere ringkäiku, tutvustame linna, Flevolandi ja lõuna-mere provintsi arengut.

  • Almere kesklinn: Almere uus kesklinn, mille on välja töötanud OMA. See ala on ainulaadne kõrge tihedusega kombineeritud kaubanduskeskuste poolet, eriliste kultuurirajatiste ning eluasemete ehitamisel on kasutatud erinevaid meetodeid. Geniaalsed liiklus-, parkimis- ja jäätmekäitluslahendused võimaldavad täielikult jätta kesklinna jalakäiate päralt. Piirkonnas on palju rahvusvaheliselt tuntud arhitektide (SANAA, David Chipperfield, Christian the Potzamparc, MVRDV & OMA) kvaliteetseid ja uuenduslikke hooneid.

16.00 Transfeer tagasi Amsterdami. 

Õppevisiiti viib läbi Verena Haydin, Msc, arhitekt 

Verena Haydin is a consultant, architect and urban designer trained at TU Darmstadt / TU Delft and graduated in 1999.Based at Amsterdam area she is involved in a wide range of assignments varying from technical studies for renewable energy transitions in the building environment to design critics as part of selection committees. She has a strong eye for design, historical and social aspects of architecture, gives workshops, writes architecture text translations and works as a local architecture guide for students, architecture firms and building authorities.

19.00 Ühine õhtusöök Amsterdamis ja vaba aeg
Ööbimine hotellis Park Inn by Radisson Amsterdam City West

20. september 2019
07.00 Hommikusöök
07.30 Transfeer lennujaama
10.00–13.20 Lend Amsterdam–Tallinn


Aeg ja maht

16.20. september 2019,  Holland 


Koolitajad

Dirk-Jan Japers-Focks, insener.  Dirk-Janil on uusim projektikogemus kai seinte geotehnilisel disainil kogu maailmas kuna ta on seotud hetkel ka doktoritööga antud valdkonnas. 

Peter Quist on töötanud koostöös konsultatsioonifirmaga Witteveen + Bos alates 2001. aastast. Mr Quist on projektijuht / sadamate insener, kes töötab sadamarajatiste ja (siseveekogude) veeteede erialal. Alates 2008. aastast juhib hr Quist Witteveen + Bosi sadamastruktuuride ja veeteede rühma ning Delfti tehnikaülikooli ehitus- ja geoteaduste teaduskonna juhataja. Hr Quisti kogemus puudutab nii mere- kui siseveesadamate ja jahisadamate sadamate struktuure. Kogemus seisneb uute sadamate ja sadamate laienduste kavandamises, paigutusuuringutes, sealhulgas laevade manööverdamispiirkondades ja optimaalsetes sildumisvahendites, kai- ja sadamasildade projekteerimises.  Alates 2005. aastast töötab hr Quist projektijuhtina sadamate ja veeteede projektide rahvusvahelistes projektides.


Maksumus

Õppevisiidi eest väljastame Teile kaks arvet:

  • lennuteenuse, transpordi ja majutusteenuse eest 700 € (ei lisandu km)
  • koolitusteenuse eest 990 € + km

Lennuteenuse, tanspordi ja majutuse teenuse eest on vastutavaks Wris AS.
Koolitusteenuse eest Addenda OÜ.


Maksumus sisaldab

  • kahepäevane koolitus (inglise keeles), koolituse järgselt antakse tunnistus läbitud teemade kohta 
  • ekspertide teenused (inglise keeles)
  • lennupiletid turistiklassis ja käsipagas, äraantav pagas 20kg
  • laevapiletid Rotterdamis
  • majutamine kahekesi toas vastavalt kavas toodud hotellidele 
  • kohalikud transfeerid objektidele ja väljasõitudele
  • ekspertide teenused (inglise keeles)
  • objektide külastused 
  • grupijuhi teenus eesti keeles
  • kavas välja toodud lõuna- ja õhtusöögid

Lisatasu eest:

  • tervise- ja reisitõrkekindlustus (palun kontrollige, kas on olemas pangakaardiga seotud kindlustus)
  • majutamine üheses toas vabade kohtade olemasolul

Loobumine

Õppereisist loobumisel kuni 20 päeva enne reisi toimumist kuulub tasumisele 100% reisi maksumusest.


Lisainfo

 

Pildid / - 2014 Virve Roosimägi v

Virve Roosimägi
+372 51 41 296
+34 670 312 031
virve.roosimagi@addenda.ee

 




Jaga

Seonduvad koolitused

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.