Sisukord

Tasuta veebiseminar - Hea (telefoni) suhtlemise mõtted ja võtted IV osa

Jaga

Eeltutvustus

Ära võta telefoni vastu, kui kui Sa ei ole kõnet ette valmistanud. Iga päev me kohtame telefoni suhtluses olukordi, kus kiiresti telefoni haarates ei keskenduta peamisele - kuulamisele, mida teine pool ütleb ja siis järgnevad peale vestlust tavapärased küsimused: kuidas Teie nimi oli, kust Te helistate jne. Emotsionaalsema kõne puhul aga lähevad käiku erinevad ebaefektiivsed suhtlemismudelid ja kasutusele tuleb endalegi teadmata kõnetoon. 


Eesmärk

Seekord me keskendume peamiselt telefoni teel kliendiga suhtlemisele ja toome häid ja õpetlikke näiteid praktikast.

  • kõne ettevalmistus;
  • telefoni teel suhtlemise peamised vead ja nende vältimine;
  • kõne ülesehitus, probleemile keskendumine, üleliigsete sõnumite vältimine.

Sihtrühm

Kõik, kes soovivad suhtlemisega saavutada oma elus suuremaid eesmärke.


Aeg ja maht

13. märts 2014, kell 11.00 - 11.45.


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja aastast 2002, MA juhtimises on ta saanud
Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on täiendanud ennast Eestis ja väga paljudes välisriikides, eriti on
huvi pakkunud erinevates riikides ettevõtete väljatöötatud klienditeeninduse kontseptsioonid.
Professionaalset klienditeenindust peab Virve asutuses üheks olulisemaks võtmeks klientide rahulolu suurendamisel ja seetõttu on uurinud erinevate asutuste klienditeeninduse eesmärgipärast toimimist. Klienditeeninduse sh telefoniteeninduse ning raske kliendi teemal on Virve koolitanud viimased 11 aastat, kasutades eelkõige mitmeid analüüsimetoodikaid ning NLP tehnikaid, mis teevad Virve koolitused põnevalt nauditavaks.


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.

Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Lisainfo

Pildid / - Brit_Peterson 113x150

Brit Peterson
Addenda OÜ
tel 664 64 20, 55 61 26 048
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Seonduvad koolitused

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.