Klienditeeninduse konverents: TEENINDUSE JÕUD
Eeltutvustus
Klienditeeninduse konverents keskendub viiele peamisele küsimusele, millega ettevõtted kokku puutuvad, kui eesmärgiks on perfektne klienditeenindus.
- Milline seos on organisatsiooni väärtustel ja dokumentatsioonil klienditeenindusega ja kuidas ettevõtted seda rakendavad?
- Kuidas määrata sihtrühmad ning otsustada, kuidas ja palju erinevatesse rühmadesse panustada?
- Kuidas kõnetada valitud sihtrühma, et võimendada suhtlemist ja müüki läbi uute lähenemiste?
- Kuidas integreerida töötajad ettevõtte klienditeeninduse kontseptsiooni, et kindlustada ettevõtte väärtuste ning valitud strateegiate jõudmine töötajateni?
- Kuidas olla jätkusuutlik valitud strateegia kandmisel, et ettevõte töötaks kui hästi õlitatud masinavärk?
Sihtrühm
Klienditeeninduse juhid, vahetusevanemad, keskastmejuhid
Teemad
10.00 - 11.30
Kas trendidega kaasaminek tagab edu?
- Ettevõtte kontseptsioon, dokumentatsioon, standardid, juhendid
- Eesti Posti kogemus klienditeenindusega seotud kontseptsiooni rakendamisel
Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja
11.30 - 12.15
Tänane optimaalne kliendisuhtlus
- Mida arvestada sihtrühma valikul
- Palju panustada erinevatesse sihtrühmadesse
- Kuidas sihtrühmadepõhiselt suhelda
Age Vanajuur, EMT AS teenindusdivisjoni direktor
12.15 – 13.00 Lõuna
13.00 - 14.00
Riiulist välja – üllatavad lähenemised klienditeeninduses
- Sõnumid klienditeeninduses
- Hoiakud ja käitumismallid
- Nišš
Jaanus Treilmann, IM Arvutid AS tegevjuht (Apple esindaja Eestis)
14.00 - 14.45
Meeskonna töö – siseklient
- Kuidas panna meeskond tööle ja suhtlema
- Kuidas kindlustada ettevõtte väärtuste ja valitud strateegiate jõudmine töötajateni – töötajate integreerimine
Martin Lond, Tallinna Kaubamaja AS Kaubamaja Kodumaailma ja Muusikapoe osakonna juhataja
14.45 - 15.00 Kohvipaus
15.00 - 15.45
Pingevaba klienditeenindus
- Kuidas olla järjepidev ning jätkusuutlik valitud strateegia kandmisel
- Suhtlemine raske kliendiga
- Pingete haldamine
- Motiveerimine
Brit Peterson, Addenda OÜ turundusjuht
15.45 – 16.30 Teemakohane meelelahutus, mida viib läbi Merle Palmiste
Korraldajal on õigus teha kavas muudatusi!
Osalejatele vahel loositakse välja mitmeid toredaid kingitusi.
Toimumiskoht
Grand Conference & Spa Hotel, Paldiski mnt 4, Tallinn
Maksumus
Registreerides kuni 17. oktoobrini on koolituse soodushind 99 € + 20% KM (ühele osalejale).
Hilisematele registreerujatele on tavahind 125 € + 20% KM (ühe osaleja kohta).
Hinnasoodustus -10% kehtib kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.
Lisainfo
Brit Peterson
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
tel + 372 664 64 20; +372 556 12 648
brit.peterson@addenda.ee