Sisukord

Klienditeekond ehk kuidas leida ja hoida oma kliente?

Jaga

Eeltutvustus

Klientide leidmine on ettevõtluses valdavalt kõige olulisem, kuid ka kõige keerulisem valdkond. Et tagada müügi efektiivsus tuleb suurt tähelepanu pöörata kliendi vajadustele, võimalustele, soovidele ning harjumustele. Aga kuidas seda teha süsteemselt ning kaalutletult? Antud koolitus on mõeldud andmaks võimalust analüüsimaks klienditeekonna erinevaid aspekte, aga ennekõike klienti kui selle tähtsaimat tegurit.


Eesmärk

Koolitus annab ülevaate klienditeekonna olulisematest momentidest, analüüsides sagedamini ettetulevaid probleeme ning pakkudes nõuandeid nende lahendamiseks. 


Sihtrühm

Koolitus on peamiselt mõeldud müügi-, turundus- ning klienditeenindusspetsialistidele, - juhtidele, aga ka väikeettevõtete juhtidele.


Teemad

Klienditeekond kui hästi kavandatud protsess: müügi- ja turundusprotsessi planeerimine - ajastamine, eesmärgistamine, alustamine jpm.
Klientide vajadused, nende väljaselgitamine, lahenduste pakkumine.
Konstruktiivse ja hästi toimiva klienditeenindusprotsessi loomine ning juhtimine.
Eduka suhtlemise baasalused - suhtluse paradigmad: aktiivne kuulamine, kehtestav käitumine.
Läbirääkimised müügitöös.
Kriisikommunikatsioon kaebustega toimetulekuks (passivne klient, agressiivne klient, klient kui tüütu segaja, rahulolematu klient).
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar.
Kuidas juhuslikust sisseastujast kujuneb püsiklient?


Aeg ja maht

Koolitus toimub 8. veebruaril 2012, kell 10.00 - 16.30


Toimumiskoht

Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47, Tallinn


Koolitajad

Virve_Pilt

Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht, koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist.


Meetodid

Loeng, diskussioon, situatsiooni analüüs, grupitöö.


Maksumus

Registreerudes kuni 20. jaanuarini 2012 on koolituse hinnaks 109 € + 20% KM (ühele osalejale).

Hilisematele registreerujatele on koolituse hinnaks 139 € + 20% KM (ühele osalejale).

Kahele ja enamale osalejale ühest asutusest kehtib hinnasoodustus 5%.


Maksumus sisaldab

Koolitust, jaotusmaterjale, toitlustust (kohvipausid ning lõunasöök).


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 2 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid

Tammsaare tee 47

Telefon: 664 64 20

addenda@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.