Klienditeekond ehk kuidas leida ja hoida oma kliente?
Eeltutvustus
Klientide leidmine on ettevõtluses valdavalt kõige olulisem, kuid ka kõige keerulisem valdkond. Et tagada müügi efektiivsus tuleb suurt tähelepanu pöörata kliendi vajadustele, võimalustele, soovidele ning harjumustele. Aga kuidas seda teha süsteemselt ning kaalutletult? Antud koolitus on mõeldud andmaks võimalust analüüsimaks klienditeekonna erinevaid aspekte, aga ennekõike klienti kui selle tähtsaimat tegurit.
Eesmärk
Koolitus annab ülevaate klienditeekonna olulisematest momentidest, analüüsides sagedamini ettetulevaid probleeme ning pakkudes nõuandeid nende lahendamiseks.
Sihtrühm
Koolitus on peamiselt mõeldud müügi-, turundus- ning klienditeenindusspetsialistidele, - juhtidele, aga ka väikeettevõtete juhtidele.
Teemad
Klienditeekond kui hästi kavandatud protsess: müügi- ja turundusprotsessi planeerimine - ajastamine, eesmärgistamine, alustamine jpm.
Klientide vajadused, nende väljaselgitamine, lahenduste pakkumine.
Konstruktiivse ja hästi toimiva klienditeenindusprotsessi loomine ning juhtimine.
Eduka suhtlemise baasalused - suhtluse paradigmad: aktiivne kuulamine, kehtestav käitumine.
Läbirääkimised müügitöös.
Kriisikommunikatsioon kaebustega toimetulekuks (passivne klient, agressiivne klient, klient kui tüütu segaja, rahulolematu klient).
Vastuväidetega toimetuleku repertuaar.
Kuidas juhuslikust sisseastujast kujuneb püsiklient?
Aeg ja maht
Koolitus toimub 8. veebruaril 2012, kell 10.00 - 16.30
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47, Tallinn
Koolitajad
Virve Roosimägi, Addenda OÜ tegevjuht, koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist.
Meetodid
Loeng, diskussioon, situatsiooni analüüs, grupitöö.
Maksumus
Registreerudes kuni 20. jaanuarini 2012 on koolituse hinnaks 109 € + 20% KM (ühele osalejale).
Hilisematele registreerujatele on koolituse hinnaks 139 € + 20% KM (ühele osalejale).
Kahele ja enamale osalejale ühest asutusest kehtib hinnasoodustus 5%.
Maksumus sisaldab
Koolitust, jaotusmaterjale, toitlustust (kohvipausid ning lõunasöök).
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 2 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
Tammsaare tee 47
Telefon: 664 64 20
addenda@addenda.ee