Läbirääkimisoskuste arendamine
Eeltutvustus
Koolituse tulemusena suurenevad osalejate teadmised ja oskused läbirääkimiste edukaks kavandamiseks ja läbiviimiseks.
Eesmärk
Koolituse eesmärgiks on omandada põhioskused edukate läbirääkimiste pidamiseks ning teadmised läbirääkimiste strateegia kujundamiseks.
Sihtrühm
Erinevate tasandite juhid ja spetsialistid nii era- kui avalikust sektorist, kelle töö eeldab läbirääkimiste teel kokkulepeteni jõudmist olemasolevate või potentsiaalsete partnerite, hankijate, klientide, alluvatega.
Teemad
Koolituspäevade teema- ning ajakava
1. PÄEV
9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30
Läbirääkimiste põhimõisted ja olemus
• liitvad ja jaotavad läbirääkimised
• võitja-võitja põhimõte
• läbirääkimiste protsess
• info- ja väljundisõltuvus
• osapoolte huvid ja valikud
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15
Läbirääkimiste ettevalmistamine I
• informatsiooni kogumine
• protseduuriliste kokkulepete sõlmimine
13.15-14.00 Lõuna
14.00-15.30
Läbirääkimiste ettevalmistamine II
• verstapostide määratlemine – eesmärk, PALK ja vastupanupunkt
• liitvate läbirääkimiste põhimõtted - inimesed, huvid, valikud, kriteeriumid
15.30-15.45 Kohvipaus
15.45-17.15
Läbirääkimiste põhioskused I
• kontakti loomine ja hoidmine
• taju iseärasuste mõistmine
• selge eneseväljendus
Läbirääkimiste põhioskused II
• kehtestava väljendusviisi kasutamine
• küsimuste eesmärgipärane kasutamine
2. PÄEV
9.30-10.00 Kogunemine ja hommikukohv
10.00-11.30
Läbirääkimiste põhioskused III
• aktiivse kuulamise tehnikad
• halvad kuulamisharjumused
11.30-11.45 Kohvipaus
11.45-13.15
Läbirääkimiste strateegiad ja taktikad
• kompromiss, koostöö ja vältimine
• suhteid hoidvad ja kahjustavad mõjutamistaktikad
Toimetulek keeruliste olukordadega
• pinge alandamise võimalused
• kolmanda osapoole kaasamine
• alandavate taktikate äratundmine ja nendele vastamine
13.15-14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Keerulistes olukordades käitumise harjutamine
Läbirääkimiste olukorra ettevalmistamine
15.30-15.45 Kohvipaus
15.45-17.15
Läbirääkimiste arutelufaasi läbimängimine
Läbirääkimiste kokkuvõtmine
• edu ja ebaedu põhjuste analüüs
• kokkulepete sõnastamine
Aeg ja maht
8.-9. jaanuar 2012 kell 10.00 - 17.15.
Toimumiskoht
Hotell L´Ermitage, Toompuiestee 19, Tallinn
Koolitajad
Maria Kütt on lõpetanud Tartu Ülikooli majandusteaduskonna, kaitsnud Tallinna Ülikoolis organisatsioonikäitumise magistrikraadi, õppinud Eesti Diplomaatide Koolis rahvusvahelisi suhteid ning lõpetanud suhtlemistreeneri väljaõppe. Hetkel uurib ta tööjõu planeerimise valdkonda Tallinna Tehnikaülikooli majandusteaduskonna doktorantuuris. Maria omab pikaajalist juhtimiskogemust nii tootmis- kui teenindusettevõttes, samuti on tal kogemus kvaliteedijuhtimise süsteemide juurutamisest. Marial on igapäevane töökogemus Hansapanga rahvusvahelistest meeskondadest, kus ta töötas töösuhete administreerimise osakonna juhi ja hiljem IT divisjoni personalidirektorina. Praegu töötab Maria Elion Ettevõtete personaliüksuse arendusjuhi ja OÜ TeamConsulting konsultandina. Maria ekspertteemade hulka kuuluvad organisatsioonikäitumine ja personalijuhtimine (loengud Tallinna Ülikoolis ja Tallinna Tehnikaülikoolis) ning suhtlemisoskuste õpetamine (koolitused nii eesti, vene kui inglise keeles).
Andres Kütt on lõpetanud Tartu Ülikoolis matemaatilise statistika eriala ning omandanud EBSis rahvusvahelise ärijuhtimise magistrikraadi. Hetkel õpib ta Massachusetts Institute of Technology’s süsteemide disaini ja juhtimise magistrantuuris. Tal on pikaajaline kogemus IT juhtimises nii üle-Baltiliste meeskondade juhina Hansapangas, Maksu- ja Tolliameti peadirektori asetäitjana kui Skype’i juhtiva tarkvara arhitektina. Alates 2011. aasta maikuust vastutab Andres Webmedia grupi tarkvaralahenduste arhitektuuri eest. Tal on põhjalikud kogemused ja teadmised strateegilisest juhtimisest nii era- kui avaliku sektori organisatsioonis. Andres on esinenud ettekannetega mitmetel konverentsidel ning avaldanud IT-teemalisi artikleid.
Meetodid
Lühikesed teoorialõigud vahelduvad rühmatöö ja videoharjutustega. Igal koolitusel osalejal on võimalus vaadata ennast video vahendusel kõrvalt vähemalt kahel korral ja saada soovitusi oma käitumisvalikute avardamiseks.
Maksumus
Registreerudes kuni 17. detsembrini 2012 on koolituse hinnaks 319 eurot + km 20%.
Hilisematele registreerujatele on koolituse hinnaks 369 eurot + km 20%.
NB! Koolitusel osalejate arv on piiratud!
Maksumus sisaldab
Koolitust, koolitusmaterjale, toitlustust (kohvipausid ning lõunasöögid).
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolituse loobumisel palun teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti vahendusel.
Diana Nõmmik, koolitusjiuht
Addenda Koolitus ja konsultatsioonid
Tammsaare tee 47, 10612 Tallinn
tel 664 64 20
diana.nommik@addenda.ee
www.addenda.ee