Ideaalne teenindus. Kuidas lahendada konflikte ja hakkama saada raske kliendiga?
Eeltutvustus
Teenindaja on organisatsiooni ”visiitkaart”. Ta on kliendile esmane ja vahetu kokkupuude ettevõttega, ta loob ja hoiab ettevõtte mainet. Hea teenindus on parim konkurentsieelis!
Eesmärk
Täiendada teenindusalaseid teadmisi ja arendada kliendikeskse teenindamise oskusi.
Pakkuda lahendusi olukordadeks, kui vastas on konfliktne klient.
Sihtrühm
Koolitus on mõeldud kõigile klienditeenindajatele, kelle jaoks on oluline teenindusvalmidus, korrektsus ja teeninduskvaliteet suhtlemisel, sh ka erinevates keerulistes ja tavapäratutes olukordades.
Teemad
- Raske klient ja erinevad teenindussituatsioonid.
- Kuidas suhelda, kui vastas on nõudlik klient? Enesekehtestamine teeninduses.
- Konfliktsituatsioonid teenindamisel ja konfliktilahenduse strateegiad.
- Suhtlemisoskuste arendamine - kuulamine, verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine.
- Nõuandeid telefoniteeninduseks.
|
Aeg ja maht
12. mail 2011, kell 10.00-13.15
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47
Addenda Koolitused nõupidamistesaalis, Ärikeskuse II korrusel
Koolitajad
Virve Roosimägi, Addenda teeninduse valdkonna ekspert
Meetodid
Koolitus on interaktiivne ning kasutatakse mitmeid erinevaid aktiivõppe meetodeid. Teooriat rikastavad praktilised näited ja rühmatööd.
Maksumus
kuni 30. aprillini 60€+km ning hilisematele registreerujatele 72€+km.
Maksumus sisaldab
koolituse, koolitusmaterjalid ning kohvipausi
Tasumine
Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti vahendusel.
Addenda OÜ
Tel 664 6420