Sisukord

Ideaalne teenindus. Kuidas lahendada konflikte ja hakkama saada raske kliendiga?

Jaga

Eeltutvustus

Teenindaja on organisatsiooni ”visiitkaart”. Ta on kliendile esmane ja vahetu kokkupuude ettevõttega, ta loob ja hoiab ettevõtte mainet. Hea teenindus on parim konkurentsieelis!


Eesmärk

Täiendada teenindusalaseid teadmisi ja arendada kliendikeskse teenindamise oskusi.

Pakkuda lahendusi olukordadeks, kui vastas on konfliktne klient.


Sihtrühm

Koolitus on mõeldud kõigile klienditeenindajatele, kelle jaoks on oluline teenindusvalmidus, korrektsus ja teeninduskvaliteet suhtlemisel, sh ka erinevates keerulistes ja tavapäratutes olukordades.


Teemad

  • Raske klient ja erinevad teenindussituatsioonid. 
  • Kuidas suhelda, kui vastas on nõudlik klient? Enesekehtestamine teeninduses.
  • Konfliktsituatsioonid teenindamisel ja konfliktilahenduse strateegiad.
  • Suhtlemisoskuste arendamine - kuulamine, verbaalne ja mitteverbaalne suhtlemine.
  • Nõuandeid telefoniteeninduseks.

Aeg ja maht

12. mail 2011, kell 10.00-13.15


Toimumiskoht

Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47
Addenda Koolitused nõupidamistesaalis, Ärikeskuse II korrusel


Koolitajad

Virve Roosimägi, Addenda teeninduse valdkonna ekspert


Meetodid

Koolitus on interaktiivne ning kasutatakse mitmeid erinevaid aktiivõppe meetodeid. Teooriat rikastavad praktilised näited ja rühmatööd.


Maksumus

kuni 30. aprillini 60€+km ning hilisematele registreerujatele 72€+km.


Maksumus sisaldab

koolituse, koolitusmaterjalid ning kohvipausi


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisest teatada kirjalikult vähemalt 3 päeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 25% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida saate end koolitusele meie koduleheküljel, nii telefoni teel kui ka e-posti vahendusel.
Addenda OÜ
Tel 664 6420
addenda@addenda.ee
www.addenda.ee

Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.