Sisukord

Riigihangete baaskoolitusprogramm

Jaga

Eeltutvustus

Riigihangete spetsialistil on organisatsioonis väga oluline roll. Kvalifitseeritud riigihangete spetsialisti poolt läbi viidud riigihangete tulemusena saavutatakse organisatsiooni enda, aga ka pakkujate ja lõpptarbijate rahulolu. Professionaalselt läbiviidud riigihanked mõjutavad suurel määral organisatsiooni mainet ning usaldusväärsust. Hästi läbimõeldud hanked võimaldavad ära hoida vaidlustusi, mis raiskavad osapoolte aega ja raha.
Addenda OÜ pakub riigihangete baaskoolitusprogrammi, kus lähenetakse hanke korraldamisele kui terviklikule protsessile. Baaskoolitusprogramm on mõeldud spetsialistidele, kes alustavad või kellel on alles vähene kogemus riigihangete valdkonnas.
 
Koolituse käigus õpib osaleja ka seda, kuidas täita riigihangete registri hanketeadet ning aruannet ja aruande lisa.
 
Koolituse käigus antakse juhised allapoole riigihangete seaduse § 15 lõikes 3 nimetatud piirmäära jäävate riigihangete asutusesisese korraldamise korra kehtestamiseks.

Tagasiside 2012 toimunud riigihangete baaskoolitusprogrammist oli 5-pallisel skaalal kõrge.
Koolituspäev oli terviklik 4,33.
Koolituspäev oli hästi korraldatud 4,78.
Lektor oli professionaalne 4,89.
Koolituse sisu vastas teemale 4,5.


Eesmärk

Koolitusel räägitakse sellest, kuidas riigihanget praktikas alustada, läbi viia ning lõpetada. Koolitusel osaleja mõistab, missugused olulised tingimused peavad olema täidetud edukaks riigihangete läbiviimiseks.
 
Praktiku käe all osatakse pöörata tähelepanu ning arvestada spetsiifilisi nõudeid riigihangete läbiviimisel.


Sihtrühm

Kõik, kes alustavad tööd riigihangete valdkonnas.


Teemad

07. märts 2013 (JUBA TOIMUNUD)
I moodul
Hanke alusdokumentide koostamine

  • Riigihanke planeerimine
  • Riigihanke objekti määratlemine
  • Riigihanke eeldatava maksumuse arvutamine
  • Riigihanke osadeks jaotamine
  • Õige hankemenetluse valimine
  • Kvalifitseerimistingimuste kehtestamine
  • Hanketeate koostamine
  • Hankedokumentide, sh tehnilise kirjelduse koostamine
  • Pakkumuste hindamise kriteeriumid ja nende tähtsus

10. aprill 2013
II moodul
Pakkumuste menetlemine ja aruandlus

  • Pakkumuste vastuvõtmine
  • Pakkumuste avamine, avamise protokolli koostamine
  • Kõrvaldamise aluste kontrollimine, kõrvaldamise protokoll ja otsus
  • Pakkujate/taotlejate kvalifitseerimine ja/või kvalifitseerimata jätmine, protokoll ja otsus
  • Pakkumuste vastavaks tunnistamine ja/või tagasilükkamine, protokoll ja otsus
  • Pakkumuse edukaks tunnistamine, protokoll ja otsus
  • Küsimused ja vastused hankemenetluse käigus
  • Hankelepingu sõlmimine
  • Riigihanke aruandlus
  • Vaidlustused

24.aprill 2013
III moodul

I ja II moodulis õpitu rakendamine praktikas
Riigihanke alusdokumentide koostamine

  • Kvalifitseerimise tingimuste kehtestamine
  • Hankedokumentide, sh tehnilise kirjelduse koostamine
  • Hindamiskriteeriumide valik

Pakkumuste menetlemine

  • Pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste ja kvalifikatsiooni kontrollimine
  • Pakkumuste vastavuse kontrollimine
  • Protokollide ja otsuste koostamine

Kolmanda mooduli õppetöö vorm:

  • rühmatöö
  • arutelu

Aeg ja maht

07. märts 2013 (I moodul) (JUBA TOIMUNUD)
10. aprill 2013 (II moodul) (JUBA TOIMUNUD)
24.aprill 2013 (III moodul)
kell 10.00-15.30
(kokku 18 akadeemilist tundi)


Toimumiskoht

Hotell Euroopa (Paadi 5, Tallinn)
NB! Parkimine Ahtri 3 Europarklas, päev 2 EUR.

Koolitajad

Pildid / - Maire_Vaske
Maire Vaske
töötab Tallinna Haridusametis, kus tegeleb riigihangete korraldamisega ja haldusala ettevõtete juhendamisega alates 2003. aastast.
Alates 2007. aastast (pärast EU Twinning Project 2004/006-270.02.02 koolituse läbimist) on Maire Vaske koolitanud erinevate koolitusfirmade kaudu.
Erialaselt on Maire ennast täiendanud Rahandusministeeriumi, Tallinna linna, Juristide Liidu ja erinevate koolitusfirmade poolt pakutud täiendkoolitustel, sh väliskoolitustel.
Maire Vaske koolitusi on hinnatud just tänu õppematerjali põhjalikust käsitlusest saadud väärtusele. Lisaks teoreetilisele algõpetusele toob lektor palju näiteid oma praktikast ning tutvustab osalejaid asjakohaste vaidlustuste ja kohtulahenditega.


Meetodid

Loeng, arutelu, praktilised näited.


Maksumus

Registreerudes kuni 21. veebruarini on kolmepäevase koolituse soodushind 447€ + km inimese kohta, hilisematele registreerujatele tavahind 495 € + km.
Soovi korral on võimalik osaleda ka üksikutel moodulitel. Registreerides esimesele moodulile enne 21. veebruarit on ühe koolituse soodushind 149 € + km. Registreerudes teisele moodulile kuni 27. märtsini on koolituse soodushind 149 € + km. Registreeruded kolmandale moodulile kuni 10.aprillini on koolituse soodushind 149€ + km. Peale soodusaja lõppu on ühe mooduli tavahind 165 € + km. Kahele moodulile registreerudes on soodusaja hind 298€ + km (kehtib registreerumisel kuni 27.03.2013) ja soodusaja lõppedes 330€ + km.


Maksumus sisaldab

Koolituse, koolitusmaterjalid, lõuna, kohvipausi.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske Bank A/S Eesti filiaali.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 5 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Pildid / - Diana_Nõmmik 113x150
Diana Nõmmik
, koolitusjuht
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
tel + 372 664 64 20; +372 58 09 14 04


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.