TASUTA veebiseminar - Korporatiivne sotsiaalne vastutustunne
Eeltutvustus
Kaasaegset turgu on üle võtmas millenniaalide põlvkond, mis tähendab olulisi korrektuure tööandjate ja toote - teenuse müüjate jaoks. See on põlvkond tehnoloogiateadlikke noori, kes janunevad elamuse, väljakutsete ja uudishimu järele. See on põlvkond noori, kes on üles kasvanud informatsiooni rikkuse ajastul ning kelles on kujunenud välja tugev kodanikuteadlikkus. Need on noored, kes kalkuleeritud ratsionaalsuse ja numbrilise eduloo taga otsivad väärtushoiakute balanssi.
Millenniaalide mõju turule on silmnähtav. Tööandjate jaoks tähendab see väljakutset paeluda potentsiaalset tööjõudu millegi muuga, kui kindla sissetuleku, tulemustasu ja selgelt väljakujunenud töö- ja puhkeajaga. Panustada muutustesse, olla osake suurest visioonist või innovatsioonist, on paeluv ning kutsub töötajaid üles panustama oma parimal moel.
Teisalt on märgata muutusi toodete ja teenuste müügis. Hind ei ole peamine põhjus, miks mingit toodet või teenust teistele eelistatakse. Valikute langetamise määrab väärtuste ja hoiakute esindatus toodete/teenuste turundamisel - mis on laiem ühiskondlik saavutus, mida esindatakse?
Tööandjate ja toote- teenuse müüjate jaoks on sotsiaalselt vastutustundlik käitumine viis, kuidas ühendada majanduslik edulugu professionaalse kommunikatsiooni tegevusega. Korporatiivne sotsiaalselt vastutustundlik tegevus aitab tugevdada organisatsiooni brändi, värvata tipp-tasemel tööjõudu, jõuda kergema ja odavama vaevaga sihtgrupini, kujuneda turul valdkonna eestvedajaks, kasvatada ärikasumit ja nii edasi. Sotsiaalselt vastutustundliku teguviisi esilekerkimine, tarbijate teadlikkuse oluline kasv ning (maailma)turu tihe konkurents on mõjutanud oluliselt tarbijate arusaamasid oma ostu valikute tegemisel - küsimus on selles, kui kiiresti suudavad ettevõtted muutustega kaasas käia.
Eesmärk
Koolituse eesmärk on tutvustada ühte 21. sajandi kõige mõjukamat kommunikatsioonistrateegiat, mis viib kokku organisatsioonide ärilised eesmärgid strateegilise turundustegevusega.
Sihtrühm
Asutuste ja organisatsioonide juhid, kommunikatsioonivaldkonna esindajad, personalijuhid, tegevjuhid, arendusjuhid. Koolitus sobib nii era-, kolmanda kui ka avaliku sektori esindajatele või turundusvaldkonna huvilistele.
Teemad
Elis Tootsman käsitleb veebiseminaril järgnevaid teemasid:
- korporatiivne sotsiaalne vastutustunne (CSR) - mis see on ja miks on oluline?
- milline on sotsiaalselt vastutustundliku käitumise mõju organisatsioonidele ja äritegevusele?
- sotsiaalselt vastutustundliku käitumise seosed korporatiivse mainega - millised on kokkupuutepunktid ning milline on mõju organisatsiooni mainele?
- 7 sammu: kuidas ehitada üles strateegiline kommunikatsiooniprotsess sotsiaalselt vastutustundliku teadmuse juhtimiseks?
Aeg ja maht
Veebiseminar toimub 10. aprillil 2019 kell 10.00–11.00.
(1 akadeemiline tundi)
Toimumiskoht
Veebiseminar toimub Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas. Saadame Teile lingi, mille kaudu pääsete veebiseminarile 20 minutit enne algust.
Veebiseminari saate jälgida tööl, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolitajad
Elis Tootsman on lõpetanud Tallinna Ülikooli kommunikatsiooni magistriõppe, spetsialiseerudes strateegilisele korporatiivsele kommunikatsioonile. Tootsman on kirjutanud magistritöö “Sotsiaalselt vastutustundliku omavalitsuse tähenduse konstrueerimine Viimsi valla näitel”, mis uurib põhjalikult vastutustundliku tegevuse efekti organisatsioonidele ning tegeleb selle strateegilise juhtimise tasanditega.
Elis Tootsman on nii era-, avaliku kui ka kolmanda sektori töökogemusega ning annab kommunikatsiooni alaseid koolitusi ja konsultatsioone.
Maksumus
Veebiseminar on TASUTA!
Lisainfo
Diana Nõmmik +372 5809 1404 +372 670 6606 diana.nommik@addenda.ee
|
|