Sisukord

Telefonimüügikoolitus - kontaktist tulemuseni

Jaga

Eeltutvustus

Antud koolitus on sümbioos telefonimüüki puudutavast teooriast ning toimivast praktikast.Koolituse eesmärk on tutvustada erinevaid telefonimüügi tööriistu, et anda osalejatele teadmised, oskused ning valmisolek telefonimüügi tööks.

Koolituse tulemusena osaleja:

  • omab ülevaadet oma arenguvajadustest, tunneb iseenda potentsiaali ning võimalusi telefonimüügis;
  • teab, kuidas töötada eesmärgipäraselt ning teha süsteemselt tööd;
  • teab, kuidas kasutada erinevaid tehnikaid ning nippe;
  • teab, kuidas lähened erinevatele klienditüüpidele;
  • teab erinevaid telefoni teel mõjutamise mooduseid, edu faktoreid;
  • teab sagedamini esinevaid vigu ning teab, kuidas neid vältida;
  • teab, kuidas olla edukas, hoida end tasakaalus ja nautida oma tööd.

Sihtrühm

Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad õppida edukaks telefonimüüjaks.


Teemad

1. koolituspäev 

09.30 Registreerumine ning hommikukohv
10.00 - 10.45
Sissejuhatus. Programmi kava, teemade ja õppemeetodite kirjeldus. Osalejate enesetutvustus. Ootuste selgitamine.

10.45 - 11.30
Sissejuhatus telefonimüügi valdkonda: Ülevaade telefonimüügi töö iseloomust. Levinumad mõisted.Telefonimüügi protsess ja selle erinevad etapid.
11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 12.30
Telefonimüügi erinevus teistest müügiliikidest ning telefonimüügi olulisemad eripärad. Telefonimüügitöö eelised teiste tööde ees.

12.30 - 13.15
Motivatsioon: Miks ma tahan seda tööd teha? Kuidas leida ning hoida motivatsiooni telefonimüügitööks?

13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Valmisolek rutiiniks ning äraütlemisteks. Telefonimüügiks vajalik hoiak ning tõekspidamised. Kuidas üle saada psühholoogilistest tõketest? Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Küsimused – vastused.

15.30 Koolituspäeva lõpp

2. koolituspäev

09.30 Kogunemine ning hommikukohv
10.00 - 11.30
Arenguvajadus: telefonimüügiks vajalikud oskused, teadmised, isiksuseomadused. Milline on minu potentsiaal ning võimalused edukaks telefonimüügitööks? Arenguvajaduste kaardistamine, tegevuskava oskuste parandamiseks.

11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 13.15
Eesmärgistatud tegevus: Isiklike eesmärkide seadmine. Arengueesmärkide püstitamine.

13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Tööga seotud eesmärkide seadmine. Müügieesmärkide püstitamine ning plaani täitmine – koostöö müügijuhiga. Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Küsimused – vastused.

15.30 Koolituspäeva lõpp

3. koolituspäev

09.30 Kogunemine ning hommikukohv
10.00 - 11.30
Telefonimüügi baasoskused: Telefonimüügi protsessi etapid ehk mida on vaja teha enne helistamist? Kliendid – erinevad klienditüübid. Klienditeabe kogumine.
11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 13.15
„Külm kõne versus „vana klient“. Toote tundmine. Win – Win mõtteviis. Riskid, nende hindamine ja ennetamine.
13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Ajajuhtimise tööriistad telefonimüügitöö kontekstis. Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Küsimused – vastused.

15.30 Koolituspäeva lõpp

4. koolituspäev

09.30 Kogunemine ning hommikukohv
10.00 - 11.30
Müügikõne: Reeglid telefonivestluses – efektiivne kõne. Eduka kontakti eeldused. Aktiivne kuulamine ja küsimuste esitamise olulisus (kliendi vajaduste ning ootuste selgitamine).

11.30 - 11.45 Virgutuspaus
11.45 - 13.15
Vastuargumendid ja nende kõrvaldamine. Hääle ja tempo osatähtsus telefonisuhtlemisel. Argumenteerimine.

13.15 - 14.00 Lõuna
14.00 - 15.30
Mõjutamisvõtted. Edukas „EI“ga toimetulek. Closing – kui oluliseim osa müügikõnest. Müügikõnede suurimad ja sagedasemad vead. Tagasiside koolituspäeval käsitletud teemadele ja probleemidele. Kokkuvõte kogu senini läbitud programmist – olulisemad teemad, probleemid. Küsimused – vastused. Juhend praktika tarbeks.

15.30 Koolituspäeva lõpp

Koolituspäevadele järgneb praktika telemarketingiga tegelevas ettevõttes. Osalejal on võimalus praktika koht leida iseseisvalt (nt juba sellel alal töötavad osalejada võivad soovi korral praktika teostada enda töökohas) või valida koolituse korraldaja väljapakutust.


Aeg ja maht

11, 12, 17, 18. juuni 2013


Toimumiskoht

Addenda koolitusklass, Tammsaare tee 47, II korrus.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi on veendunud, et juhtidel on aeg pöörata tähelepanu kliendikeskse teeninduse võtmeteguritesse, et kanda ettevõtte väärtusi ja tõsta efektiivsust. Peamised teeninduse nipid on särasilmne Virve ammutanud paljudest välisriikidest. Viimase kümne aasta jooksul on ta jaganud oma teadmisi erinevates ettevõtetes, keskendudes konkreetsetele kitsaskohtadele, mis on ilmnenud eelanalüüside põhjal.

Pildid / - Kaido_Irval

Kaido Irval, IRVAL & CO OÜ tegevjuht, telefonimüügi ja Mind-Map tehnika koolitaja.


Meetodid

Loeng, näitlikustamine, grupiarutelud, testid, eneseanalüüs, rühmatööd, ideede genereerimine, individuaalsed ülesanded, tegevuskavade koostamine, NLP harjutused, situatsiooni analüüs/lahendamine (situatsiooni- ning rollimängud), simulatsioon.


Maksumus

690 € + km osaleja kohta.


Maksumus sisaldab

Praktilisi teadmisi, koolitusmaterjale, tunnistust, kohvipause ja lõunasööki.


Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse koos koolitusarvega, mille tasumist ootame OÜ Addenda arvele 333037710001 Danske Bank A/S Eesti filiaali enne veebiseminari toimumist.


Loobumine

Koolitusest loobumisel teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Pildid / - Helen_Tammesalu 113x150

Helen Tammesalu
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
tel + 372 664 64 20
addenda@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.