Sisukord

Veebiseminar - Neuroturundus

Jaga

Eeltutvustus

Klassikalise majandusteooria üheks põhialuseks on eeldus inimese ratsionaalsusest – inimene peaks olema oma otsustes ratsionaalne ning mitte laskma mõjutada end emotsioonidest. Kahjuks (või õnneks?) on aga viimaste aastakümnete arengud psühholoogias ja neuroteaduses viinud arusaamiseni, et me ei ole üldse nii ratsionaalsed, kui me arvata tahame. On jõutud järelduseni, et kuigi me püüame oma otsuseid tagantjärele teadlikult põhjendada, langetame me neid (sh ostuotsuseid) siiski intuitiivselt, emotsioonide ajel. Tänu neuroteaduse kiirele arengule ja teadmisele, et tarbijad teevad otsuseid emotsioonide ajel, on kiiresti arenema hakanud ka uus popp valdkond nimega neuroturundus!

Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene annab ülevaate, miks ja kuidas me oma töös, tarbimises ja igapäevaelus ebaratsionaalseid otsuseid teeme.


Eesmärk

Anda ülevaade inimeste/tarbijate ebaratsionaalsusest ning anda inspiratsiooni (ja mõni nipp), kuidas neid teadmisi oma töös ära kasutada!


Sihtrühm

Tegevjuhid ja keskastmejuhid, eelkõige turundusjuhid, aga ka müügimeeskond.


Teemad

  • Ebaratsionaalsed otsused;
  • Emotsioonid;
  • Mõtlemisvead;
  • Valikute arhitektuur;
  • Neuroturundus.

Aeg ja maht

21. märts 2012 kell 11.00-12.00


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas. 
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Heidi_Mallene

Heidi Mallene lõpetas Stockholmi Kõrgema Majanduskooli Riias ning töötas seejärel 5 aastat brändijuhina, muuhulgas Coca-Colas ja Valios. Turundustöö näitas aga kiiresti, et klassikalised majandusteooriad ei anna tarbija käitumisest eriti head ülevaadet. Olles tarbijate ebaratsionaalsusest sügavalt huvitunud, on Heidi hetkel omandamas magistrikraadi University College Londonis kognitiivse teaduse erialal. Oma uusi teadmisi selle kohta, kuidas tarbijad otsuseid teevad, rakendab Heidi reklaamiagentuuris Zavod BBDO, kus ta on ka korraldamas Eesti esimest neuroturunduse uuringut. 


Maksumus

TASUTA!


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu "Registreeri koolitusele" ja nii telefoni kui ka e-posti teel.
Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Lisainformatsioon:

Pildid / - Brit_Peterson 113x150

Brit Peterson
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
Tel. +372 664 64 20; +372 556 12 648
brit.peterson@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.