Veebiseminar - Psühholoogilised nipid raske kliendiga suhtlemisel
Eeltutvustus
Raske klient nõuab klienditeenindajalt tavapärasest rohkem tähelepanu ja mõistmist. Raske kliendi puhul on klienditeenindajal keeruline leida parimat käitumismudelit, mis mõjuks kui "võluvits" kliendile ning lisaks probleemi lahendamisele jääb ka tulevikus hea kliendisuhe alles. Veebiseminaril käsitleme erinevaid keerulise kliendisuhte mudeleid, millele on toeks teaduslikud uuringud ning erinevad psühholoogilised võtted.
Kui soovite vähendada "raskete klientide" osakaalu või õppida paremini nendega toime tulema, siis oled oodatud veebiseminarile.
Sihtrühm
kõik, kes puutuvad teenindussituatsioonides igapäevaselt kokku erinevate inim-/ klienditüüpidega.
Teemad
- Raske klient - kes see on? Defineerime raske kliendi võimalikud variandid.
- Protsessid, mille käigus tekivad "rasked kliendid". Kliendi puutepunktide ja protsesside kaardistemine organisatsioonis?
- Kliendiga käitumise 5 töötavat psühholoogilist mudelit, mis aitavad keerulises olukorras toime tulla.
- Töötavad "autopiloodid".
- Klienditeenindaja 5 olulist inimese tundmise uut oskust, mis teeb klienditeeninduse tunduvalt lihtsamaks.
Aeg ja maht
10. juuni 2016, kell 10.00 - 12.00.
Toimumiskoht
Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.
Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 20 minutit enne veebiseminari algust.
Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning mugavaks kuulamiseks kõrvaklappe.
Koolitajad
Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on ta täiendanud ennast NLP, couchingu ja muudel psühholoogilsitel teemadel. Professionaalset klienditeenindust peab Virve ettevõttes üheks olulisemaks võtmeks efektiivsuse suurendamisel. Virve omab suurt rahvusvahelist kogemust erinevatest klienditeeninduse konseptsioonidest. Klienditeenindusei teemal on Virve koolitanud 12 aastat.
Maksumus
Registreerumisel 31. maini 2016 on veebiseminari soodushind 19 € + km (22,80 €), hilisematele registreerujatele tavahind 29 € + km (34,80 €). Kõigil seminaril osalejatel on võimalik ka osta 30 päevane järelkuulamise õigus, mille hind on 10 € + km (12 €).
Tasumine
Veebiseminarile registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.
Loobumine
Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
Lisainfo
Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee