Sisukord

Veebiseminar - Psühholoogilised nipid raske kliendiga suhtlemisel

Jaga

Pildid / - 2016-06-10-nipid


Eeltutvustus

Raske klient nõuab klienditeenindajalt tavapärasest rohkem tähelepanu ja mõistmist. Raske kliendi puhul on klienditeenindajal keeruline leida parimat käitumismudelit, mis mõjuks kui "võluvits" kliendile ning lisaks probleemi lahendamisele jääb ka tulevikus hea kliendisuhe alles. Veebiseminaril käsitleme erinevaid keerulise kliendisuhte mudeleid, millele on toeks teaduslikud uuringud ning erinevad psühholoogilised võtted.

Kui soovite vähendada "raskete klientide" osakaalu või õppida paremini nendega toime tulema, siis oled oodatud veebiseminarile.


Sihtrühm

kõik, kes puutuvad teenindussituatsioonides igapäevaselt kokku erinevate inim-/ klienditüüpidega.


Teemad

  • Raske klient - kes see on? Defineerime raske kliendi võimalikud variandid. 
  • Protsessid, mille käigus tekivad "rasked kliendid". Kliendi puutepunktide ja protsesside kaardistemine organisatsioonis?
  • Kliendiga käitumise 5 töötavat psühholoogilist mudelit, mis aitavad keerulises olukorras toime tulla. 
  • Töötavad "autopiloodid".
  • Klienditeenindaja 5 olulist inimese tundmise uut oskust, mis teeb klienditeeninduse tunduvalt lihtsamaks.

Aeg ja maht

10. juuni 2016, kell 10.00 - 12.00.


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Enne veebiseminari saadetakse Teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 20 minutit enne veebiseminari algust.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas.
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning mugavaks kuulamiseks kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150

Virve Roosimägi  on  Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Lisaks on ta täiendanud ennast NLP, couchingu ja muudel psühholoogilsitel teemadel. Professionaalset klienditeenindust peab Virve ettevõttes üheks olulisemaks võtmeks efektiivsuse suurendamisel. Virve omab suurt rahvusvahelist kogemust erinevatest klienditeeninduse konseptsioonidest. Klienditeenindusei teemal on Virve koolitanud 12 aastat. 


Maksumus

Registreerumisel 31. maini 2016 on veebiseminari soodushind 19 € + km (22,80 €), hilisematele registreerujatele tavahind 29 € + km (34,80 €). Kõigil seminaril osalejatel on võimalik ka osta 30 päevane järelkuulamise õigus, mille hind on 10 € + km (12 €).


Tasumine

Veebiseminarile registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Pildid / - 2014 Helen Tammesalu v

Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Töölepingu seadus on kättesaadav ka võõrkeeltes

Teadupärast on kõik Eesti Vabariigis kehtivad seadused avaldatud Riigi Teatajas. Interneti leheküljelt www.riigiteataja.ee saab õigusakte otsida pealkirja, akti andja ning  muude parameetrite järgi. Sealjuures on mugav võimalus vaadata lisaks kehtivatele redaktsioonidele nii varasemaid kui ka alles tulevikus kehtima hakkavate õigusaktide versioone. Samuti võimaldab Riigi Teataja ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.