Sisukord

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

Jaga

Eeltutvustus

Teenindusolukordades tuleb ikka ette raskeid kliente ning nendega toimetulekuks vajame teatavaid tehnikaid, kuidas tasakaalu säilitada ka siis, kui olukord tundub väljapääsmatuna.
Koolitusel vaatleme erinevaid raske kliendi situatsioone ning leiame koos häid lahendusi. Saame teada, mida ütleb teadus ning kuidas lahendavad olukordi head inimesetundjad ja praktikud.


Sihtrühm

Kõik, kes suhtlevad organisatsiooni klientide ja koostööpartneritega.


Teemad

  • Suhtlemise test "Kas ma olen hea suhteja?"
  • Kes on rasked kliendid ja kuidas nad tekivad?
  • Meie suhtumised, tõekspidamised ning väärtushinnangud teiste inimeste suhtes.
  • Toimetulek raske kliendi erinevate tüüpidega.
  • Konfliktsituatsioonid teenindamisel/suhtlemisel ja konfliktilahenduse strateegiad.
  • Enesekehtestamine, kui keerulise olukorra üks lahendusviisidest.
  • Suhtlemisoskuste arendamine, et ka kõige raskemad suhtlemise situatsioonid kergeks saaksid.

Aeg ja maht

04. märts 2015, kell 10.00 - 12.00.


Toimumiskoht

Koolitus toimub internetis Addenda OÜ veebiseminari keskkonnas.

Koolitust on võimalik jälgida oma töökohal, kodus või mujal Teile sobivas kohas. 
Koolituse jälgimiseks on tarvis arvutit, Interneti ühendust ning kõrvaklappe.


Koolitajad

Pildid / - Virve_Roosimägi 113x150
Virve Roosimägi  on  Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Professionaalset klienditeenindust peab Virve asutuses üheks olulisemaks  võtmeks efektiivsuse suurendamisel. Peamised klienditeeninduse nipid on Virve ammutanud paljudest välisriikidest. Raske kliendi teemal on Virve koolitanud viimased 9 aastat ja siinkohal peab oluliseks kolme küsimust, et kas raskeid kliente toodavad organisatsioonid, klienditeenindajad isiklikult või kliendid loovad klienditeenindajatele keerulisi olukordi sõltuvalt nende emotsioonist ja hetketundest. Samas võib olla võimalik, et kogu teenindusprotsess on vajalik läbi vaadata, et tuvastada peamised põhjused raskete klienditeeninduse situatsioonide tekkimisel.

 


Maksumus

Registreerudes kuni 18. veebruarini 2015 on soodushind 29 € + km, hilisematele registreerujatele tavahind 39 € + km.


Maksumus sisaldab

Veebiseminari ja elektroonilisi õppematerjale, mis saab alla laadida veebiseminaride keskkonnast enne koolituse algust.



Tasumine

Koolitusele registreerimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve.


Loobumine

Koolitusest loobumisel teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Registreerida koolitusele saate end meie kodulehel vajutades nuppu Registreeri koolitusele.
Enne veebiseminari saadetakse teile vastav unikaalne sisenemise link, mille kaudu pääseb veebiseminari keskkonda alates 10 minutit enne veebiseminari algust.

Pildid / - 2014 Helen Tammesalu v

Helen Tammesalu
+372 58 043 270 | + 372 670 66 06
helen.tammesalu@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.