A2P teenindus ja müük - pingevaba ja väärtuspõhine klienditeenindus
10 aastat täienduskoolitusi, projekte ja õppereise koos parimate inimestega.
Addenda pere kutsub oma kalleid kliente koolituspäevale, kus käsitletakse olulisi klienditeenindusega seotud teemasid.
Koolituspäev koosneb kahest osast - klienditeeninduse töötoast ja ühisest diskussioonipaneelist.
9.30- 10.00 Hommikukohv ja registreerimine
10.00- 14.00 Addenda tervitus ning teeninduse ja müügi töötubatöötuba (kohvipaus 12.00- 12.15)
Arutelud, praktilne töö teemadel
- Visioonist ja missioonist lähtuv mõtteviis, eesmärgistatud hoiakud.
- Väärtused ja hoiakud suhtlemise alusena.
- Väärtushinnangute ja kultuuri mõju klienditeenindusele.
- Teenindusprotsessid organisatsioonis.
- Töötaja koostöö ühise ettevõtte kuvandi loomisel.
- Klienditeenindaja roll ettevõtte protsessis.
- Klienditeenindaja hoiakud ja sellest tulenevad erinevad käitumis- ja teenindusstiilid.
- Klienditeenidust pärssivad kommunikatsiooni vead.
- Kuidas toetada klienditeenindajaid pingevaba keskkonna loomisel.
Töötuba viivad läbi
|
Virve Roosimägi on Addenda OÜ tegevjuht ja koolitaja, MA juhtimises on ta saanud Tallinna Tehnikaülikoolist. Professionaalset klienditeenindust peab Virve teenindusettevõttes üheks olulisemaks võtmeks kasumi suurendamisel. Peamised klienditeeninduse nipid on Virve ammutanud paljudest välisriikidest. |
|
Kristina Paal, Addenda OÜ arendusjuht
Teeninduse kogemust 13. aastat ning teenindusteemade koolitaja kogemust 8. aastat.
|
|
Brit Peterson, Addenda OÜ turundusjuht |
14.00- 15.00 Lõuna
15.00- 17.00 Ühine diskussioonipaneel ja päeva kokkuvõte
10 juhtimise viga ja 10 soovitust vigade parandamiseks või vältimiseks
|
Helle Kahro, omandanud kõrgariduse filoloogias (TPI), täiendusharidus psühhoteraapias (Kanada Ericksoni Ülikooli 3-aastane programm). 10- aastane koolitaja- ja konsultandikogemus. Läbinud erinevaid suhtlemisalaseid ja kehateraapiaalaseid koolitusi (alexandertehnika, vägivallatu suhtlemine). |
|
Urmas Roosimägi on brigaadikindral ja Eesti reservkaitseväelane alates 2009. aastast. Urmas Roosimägi alustas oma sõjaväeteenistust 1980ndal aastal, pärast Kiievi Kõrgema Õhutõrje-Raketiinseneride Sõjakooli lõpetamist, Nõukogude Armees, tõustes rühmaülemast väeosaülemaks. Hiljem täitnud ka maaväe ülema, peastaabi ülema ja kaitseväe juhataja KT ülesandeid. Hetkel tegeleb Urmas eraettevõtlusega.
|
Mis on suurepärane juhtimine ja kuidas seda saavutada kahjustamata ennast ja oma töötajaid. Juhid on erinevad ja viljeletakse mitmeid juhtimisstiile, küll aga on juhtimisvigu, mida ei tohiks iialgi teha.
Diskussioonipaneelil toob peamised juhtimisvead välja reserv - brigaadikindral Urmas Roosimägi ja vigadele aitab lahendusi leida psühholoog Helle Kahro.
Arutelu käigus tuuakse välja juhtimise vead ja nende võimalikud tagajärjed nii juhtidele endile kui ka töötajatele. Lisaks räägitakse, kuidas vigu vältida ja millistesse rollidesse töötajad asetatakse juhtimisvigade tagajärjel. Helle Kahro annab näpunäiteid, kuidas erinevates rollides ennast kahjustamata toimida.
Diskussioonpaneeli rikastavad erinevad videod juhtidega nende juhtimisvigadest ja kogemustest olukordade lahendamisel.
Toimumiskoht ja aeg
|
25. oktoober 2012, kell 09.30-17.00 hotelllis Euroopa, Paadi 5 Tallinn.
NB! Parkimine Ahtri 3 Europarklas, päev 2 EUR
|
Maksumus
Registreerides oktoobris on hind 99 €.
Hindadele lisandub käibemaks 20%.
Tasumine
Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.
Loobumine
Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.
A2P - 10 aastat kogemust ühes päevas üldinfo SIIN.