Sisukord

Tegijatelt tegijatele - Muudatuste elluviimise kompetentsi arendamine

Jaga

Eeltutvustus

Tegijatelt tegijatele on koolitussari, kus Eesti tuntumad personalijuhid jagavad oma kogemusi Eestis tegutsevate ettevõtete personalitöö edukast juhtimisest. Lektoriteks on praktikud, tänu kelle tööle on mitmed ettevõtted hoidnud kokku nii inim- kui rahalist ressurssi, tulnud suurepäraselt toime muudatuste juhtimisega või on motiveerinud oma töötajaid panustama ettevõttesse nii, et ettevõtte kulud oluliselt ei suureneks. Koolitussarjas on teemade teoreetiline osa põimitud erinevate kaasuste ning lektorite isiklike näidetega, muuhulgas viiakse läbi grupitöid ning individuaalharjutusi.

Koolitus Muudatuste eluviimise kompetentsi arendamine keskendub eelkõige edukale muudatuste juhtimisele ettevõttes. Koolituse tulemusena avardub muudatuste olemuse mõistmine, toimub teadlikum ja tulemuslikum kaasamine ning seeläbi edukam muudatuste elluviimine.


Eesmärk

Koolituse eesmärk on anda praktilisi oskusi ja teadmisi, kuidas tulla edukalt toime muudatuste elluviimisega ettevõttes.


Sihtrühm

Keskastme juhid, personalijuhid, projektijuhid ja spetsialistid, kes plaanivad ja viivad ettevõttes läbi muudatusi.

NB! Osalejate arv on piiratud!


Teemad

  • Muudatused kui organisatsiooni loomuliku arengu osa
  • Muudatuse elutsükli etapid
  • Töötajate kaasamine erinevates muudatuste etappides
  • Muudatustega kohanemine ja vastupanuga toimetulek
  • Kommunikatsioon kui muudatuste elluviimise võtmetegur
  • Muutuse tagasiside sh töötajate rahulolu mõõtmine
  • Ohud ja takistused muudatuste juhtimisel

NB! Teie küsimused lektorile on oodatud e-posti aadressil: anett.org@addenda.ee


Aeg ja maht

24. oktoobril 2012 kell 09.30- 16.45

PÄEVAKAVA:
09.15 – 09.30 Kogunemine ja hommikukohv
09.30 – 11.00 Seminar
11.00 – 11.15 Kohvipaus
11.15 – 12.45 Seminar
12.45 – 13.30 Lõuna
13.30 – 15.00 Seminar
15.00 – 15.15 Kohvipaus
15.15 – 16.45 Seminar


Toimumiskoht

Tammsaare Ärikeskus, Tammsaare tee 47


Koolitajad

Pildid / - Krista Laever

Krista Laever on õppinud Tallinna Ülikoolis magistriõppes organisatsioonikäitumist ja lõpetanud 1990. aastal Tallinna Majanduskooli juristina ning 2002. aastal Tartu Ülikooli õigusteaduskonna. 2003. aastal lõpetas ta Tallinna Ülikooli kutsepedagoogika täiendõppe. Krista on alates 1994. aastast töötanud personalijuhina ja on praegu AS Kalev Chocolate Factory personalidirektor. Paralleelselt on ta alates 1991. aastast töötanud õppejõuna Tallinna Majanduskoolis ja Mainori Kõrgkoolis. Krista on PARE aktiivne liige ja mentorlusprogrammi mentor.

Pildid / - Aires Rühka

Aires Rühka on olnud mentor, koolitaja, treener, koolitusjuht ning juhtinud teenindusettevõtet.
Alates 2006 on Aires Rühka  poolt läbiviidavate koolituste ja konsultatsioonide põhivaldkondadeks sisekoolitajate koolitamine, avalik esinemine ja esinemisoskused, kliendikeskne teenindamine ja müük, ajaplaneerimine, ametialane suhtlemine ja konfliktide reguleerimine, läbirääkimised jt. organisatsioonikäitumise valdkonnad. Samas ka on ta kroonitud tiitliga Eesti Parim Teenindaja 2006. Aires on hariduselt Akadeemia Nord cum laude lõpetanud psühholoogia magister, spetsialiseerumisega organisatsiooni psühholoogiale, lisaks omab suhtlemistreeneri kutset. Töökogemust omab sellistest suurettevõtetest nagu Sampo Pank, AS Siemens, Nordic Skyline OÜ. Hetkel töötab Elisa Eesti AS teenindusjuhina. Aires kuulub ka Hea Teeninduse Juhtide ühingu juhatusse, Suhtlemistreenerite ja Personalijuhtide PARE ühingutesse.


Meetodid

Koolitusel keskendutakse praktilistele tegevustele, sh grupitööd, individuaalharjutused ja arutelud, mida täiendatakse teoreetiliste tõekspidamistega.


Maksumus

Registreerides kuni 10. oktoobrini on soodushind 169 EUR + 20% km osaleja kohta, hilisematele registreerujatele tavahind 189 EUR +  20% km  osaleja kohta.

Hinnasoodustus -10% kehtib kahele ja enamale osalejale ühest organisatsioonist.

Osaledes Tegijatelt tegijatele sarja teisel koolitusel, on kahe koolituse hind ühele inimesele kokku 300 EUR + km 20%.


Maksumus sisaldab

Praktilisi teadmisi ja oskusi, koolitusmaterjale, tunnistust, kohvipause ja lõunasööki.


Tasumine

Koolituse tellimise järgselt saadame Teile sellekohase kinnituse ja koolitusarve, mille tasumist ootame OÜ Addenda arveldusarvele 333037710001 Sampo pangas.


Loobumine

Koolitusest loobumisel palume teatada kirjalikult vähemalt 2 tööpäeva enne koolituse toimumist, hilisemal loobumisel kuulub tasumisele 100% koolituse maksumusest.


Lisainfo

Pildid / - Kristina_Paal 113x150

Kristina Paal
Addenda Koolitus ja Konsultatsioonid
tel +372 664 64 20; +372 556 62 741
kristina.paal@addenda.ee


Jaga

Vandeadvokaat Annika Vait - Põhipuhkuse kestvuse erinevus era- ja avalikus sektoris

Ilmselt on kõigile teada Eesti regulatsioon, mille kohaselt on töölepingu alusel töötavate töötajate põhipuhkuse minimaalseks kestvuseks 28 kalendripäeva ning avaliku teenistuse seaduse alusel avalikus teenistuses oleval ametnikul 35 kalendripäeva. Viimasel ajal on tõusetunud küsimus sellise erinevuse põhjendatusest. Tõenäoliselt tuleb era- ja avaliku sektori ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.