Sisukord

Esimene Lean konverents tootmisettevõtetele juba 26. aprillil

26. aprillil 2011 korraldavad Addenda OÜ ja Lean Enterprise Estoniaga (LEE) esimese Eesti LEAN konverentsi.

Lean filosoofia on maailmas üks tunnustatumaid juhtimisfilosoofiaid tootmisettevõtetes ning tänu sellele on kiirelt tõustud konkurentsis maailmatasemele. Esimene LEAN konverents keskendub senisele Eesti ettevõtete kogemusele, kes on saavutanud tänu LEAN juhtimise ning tootmise filosoofia rakendamisele oma ettevõttes märkimisväärseid tulemusi. Milliseid väljakutseid on see juhtimisfilosoofia pakkunud nii ettevõtte juhtidele kui ka kogu töötajaskonnale? Milline on senine Eesti kogemus ning millised on arengusuunad suurenevate mahtudega toimetulekul ja üha tihenevas konkurentsis Euroopas ning maailmas.

Ettevõtte võimekus ja selle kasv on oluline nii ettevõttele endale kui kogu ekspordiga tegelevate ettevõtete sektorile ning riigile. Sageli arvatakse, et ettevõttes toimivad juhtimisvõtted on piisavad rahuldamaks klientide/tellimuste vajadusi ja ootusi. Konkureerimine eksportturgudel ei tähenda võimekuse ja tootlikkuse võrdlemist Eesti tingimustes, vaid konkurentidega üle maailma. Tundes maailmas kasutusel olevaid juhtimisvõtteid efektiivse ning kvaliteetse tootmise tagamisel, oleme konkurentsivõimelisemad. 

Lisainfo:

Sulev Senkel
sulev.senkel@addenda.ee
+372 555 66 481

www.addenda.ee/leankonverents2011 

Addenda
koolitused
addenda@addenda.ee
25.03.2011 11:20

Tulevikuoskused: miks pidev ümberõpe on kriitilise tähtsusega

  Tulevikuoskused: miks pidev ümberõpe on kriitilise tähtsus Meie töömaailm muutub kiiremini kui kunagi varem. Automatiseerimine, tehisintellekt ja digitehnoloogiad on toonud kaasa olukorra, kus paljud tänased ametid kaovad ja uued tekivad asemele. Maailma Majandusfoorumi (2023) raporti kohaselt vajab rohkem kui pool töötajatest järgmise paari aasta jooksul olulist ...

Loe rohkem Virve Roosimägi

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.