Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Õppimise uus paradigma

Õppimise uus paradigma: miks teadmiste edasiandmine enam ei tööta Aastaid peeti õppimist teadmiste omandamiseks. Mida rohkem infot inimene talletas, seda targem ta justkui oli. Kuid tänapäeva neuroteadus ja süsteemne mõtlemine on selle arusaama ümber pööranud. Tänapäeva õppimine ei seisne enam teadmiste kogumises, vaid tajumuutuses. See ei ole intellektuaalne protsess ...

Loe rohkem Virve Roosimägi

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.