Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Toote presentatsioonid veebi teel ehk otsesuhtlus sadade klientidega korraga

Bill Gates on öelnud, et tulevikuettevõtted töötavad digitaalse närvisüsteemiga. Digiajastu on endaga kaasa toonud suured muutused nii müügitöös kui maailmas tervikuna. Müük ei ole enam kahtlemata see, mis ta oli 20 või 30 aastat tagasi. Toona võis müügiinimesi pidada ekspertideks, kes ainsana omasid ...

Veebiseminar kui võimalik lisandväärtus ettevõttele

Veebiseminar kui võimalik lisandväärtus ettevõttele Tänapäeva infotehnoloogiliste võimaluste juures on eesmärgistatult üles ehitatud, teadmistele orienteeritud ja professionaalselt modereeritud veebiseminar muutunud üheks populaarsemaks veebipõhiseks tööriistaks nii juhtimis-, turundus-, haridus- kui ka kõik ...

Tasuta nõudluse planeerimist ja ostujuhtimist tutvustav veebiseminar

Teada tuntud  logistika põhimõte on „õige kaup õigel ajal õiges kohas“ . Illustreerivalt võib tulemuslikku nõudluse planeerimist kui ka ostujuhtimist pidada kui sünoptikute ilmaprognoosideks.  Täpsed ennustused võivad jääda märkamata, kuid möödalaskmistel võivad olla lausa ...

Vandeadvokaat Annika Vait - Kuidas koostada avaldust töövaidluskomisjonile?

Paraku esineb elus situatsioone, kus tööandjal või ka töötajal tuleb oma õiguste kaitsmiseks pöörduda kohtusse või töövaidluskomisjoni. Praktikas eelistatakse tihti neist viimast, eriti just töötajate poolt. Töövaidluse lahendamise seaduse § 26 lõikes 2 on sätestatud andmed, mis peaksid kindlasti töövaidluskomisjonile esitatavas ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.