Sisukord

Elina Padjus

Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja, koolitus "Raske klient. Konfliktsituatsioonid teenindamisel"  jaanuar 2014.

Koolitaja suutis mind panna mõtlema ja ennast kõrvalt nägema: kõik ei ole nii, nagu esmalt tundub. Jäin väga rahule – palju mõtteid ja mõtisklusi on, mida analüüsida endas!

Elina Padjus, Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja

Vandeadvokaat Annika Vaid - Riigikohus selgitas tööõnnetuse kindlaks tegemise korda

Riigikogus selgitas 2.10.2019. a tsiviilasjas nr 2-17-11858 tehtud otsuses tööõnnetuse kindlaks tegemise korda. Viidatud vaidluses oli töötaja pöördunud kohtusse nõudega, milles palus, et kohus tuvastaks, et temaga  juhtunud õnnetus oli tööõnnetus. Riigikohus leidis, et sellise nõude lahendamine ei kuulu kohtu pädevusse. Kõrgeim kohus selgitas, ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.