Sisukord

Elina Padjus

Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja, koolitus "Raske klient. Konfliktsituatsioonid teenindamisel"  jaanuar 2014.

Koolitaja suutis mind panna mõtlema ja ennast kõrvalt nägema: kõik ei ole nii, nagu esmalt tundub. Jäin väga rahule – palju mõtteid ja mõtisklusi on, mida analüüsida endas!

Elina Padjus, Tallinna Hambapolikliinik SA klienditeenindaja

Tulevikuoskused: miks pidev ümberõpe on kriitilise tähtsusega

  Tulevikuoskused: miks pidev ümberõpe on kriitilise tähtsus Meie töömaailm muutub kiiremini kui kunagi varem. Automatiseerimine, tehisintellekt ja digitehnoloogiad on toonud kaasa olukorra, kus paljud tänased ametid kaovad ja uued tekivad asemele. Maailma Majandusfoorumi (2023) raporti kohaselt vajab rohkem kui pool töötajatest järgmise paari aasta jooksul olulist ...

Loe rohkem Virve Roosimägi

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.