Sisukord

9 nippi heaks teeninduseks

18. mai toimus tasuta veebiseminar, mille eesmärk oli anda kuulajatele praktilisi nõuandeid, kuidas on võimalik saavutada paremaid tulemusi müügis ja kliendisuhtluses läbi oskusliku teenindamise.

Teemad, millest Kristina Paal rääkis olid järgmised:

esmamulje
suhtlemine
kuulamine
lubadused
"ei" ütlemine

Soovi korral on võimalik 9 nippi heaks teeninduseks alla laadida SIIT

Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu:

9 nippi heaks teeninduseks from Addenda koolitused on Vimeo.

Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
24.05.2011 16:35

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Akti saatmine tellijale

Tõenäoliselt on käesolevaks ajaks juba ehitusturul valitsevaks arusaamaks, et tööd on tellija poolt vastu võetud siis, kui allkirjastatud on tööde üleandmise-vastuvõtmise akt. Juhul, kui tellija allkirja aktil ei ole, siis saab tööd üle antuks lugeda, kui tellija on jätnud akti allkirjastamata alusetult. Miks akti esitamine on oluline, on kirjutatud juba ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.