Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Veebiseminar - Neuroturundus

21.03.12 toimus veebiseminar, mille eesmärk oli tutvustada Eestis veel vähe tuntud teemat Neuroturundus. Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene rääkis nii inimeste mõtlemisvigadest, emotsioonidest kui valikute tegemisest ja tõi näiteid neuroturunduse rakendamisest. Eesti esimene neuroturunduse uuring toimub juba järgmisel kuul ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
26.03.2012 09:45

ESG nõudeid leevendav omnibus-pakett on muutunud olukorras hädavajalik

Euroopa Liidu ettevõtjaid ootavad ees olulised muudatused ESG regulatsioonides seoses Euroopa Komisjoni algatusega vähendada kestlikkusaruandluse ja muude ESG-ga seotud nõuete halduskoormust. Advokaadibüroo RASK partner Annika Vait avab paketi olulisemaid suundi ja nende vajalikkust ettevõtjate ja Euroopa ettevõtluse konkurentsivõime ning jätkusuutliku arengu toetamiseks. Euroopa Komisjoni ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.