Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Veebiseminar - Neuroturundus

21.03.12 toimus veebiseminar, mille eesmärk oli tutvustada Eestis veel vähe tuntud teemat Neuroturundus. Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene rääkis nii inimeste mõtlemisvigadest, emotsioonidest kui valikute tegemisest ja tõi näiteid neuroturunduse rakendamisest. Eesti esimene neuroturunduse uuring toimub juba järgmisel kuul ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
26.03.2012 09:45

Vandeadvokaat Siret Siilbek - Töös esinevatest puudustest teavitamine

Juhul, kui tellija avastab töös puuduseid, tuleb tal nendest töövõtjat teavitada. Seekordses uudisnupus tuleb juttu sellest, millal tellija seda tegema peab ning mis saab siis, kuid tellija on teavituse teinud hilinenult. Oma majandus- ja kutsetegevuses tegutsev tellija peab valminud töö viivitamatult üle vaatama või üle vaadata laskma. Juhul, kui avastatakse mittevastavused, tuleb ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.