Sisukord

Blogi

Kuidas müüa usaldust digiajastul?

Internetiga ühes on toimunud revolutsioonilised muutused, kuidas ettevõtted loovad oma klientidele väärtust ja kuidas ollakse võimelised looma kahepoolsel kommunikatsioonil ja usaldusel põhinevaid suhteid. Usutavasti oleme kõik nüüdseks kuulnud ütlust sisu on kuningas (content is king). Kindlasti ei julge ma sellele vastu vaielda, kuid ...

Veebiseminar - Neuroturundus

21.03.12 toimus veebiseminar, mille eesmärk oli tutvustada Eestis veel vähe tuntud teemat Neuroturundus. Eesti esimene neuroturundaja Heidi Mallene rääkis nii inimeste mõtlemisvigadest, emotsioonidest kui valikute tegemisest ja tõi näiteid neuroturunduse rakendamisest. Eesti esimene neuroturunduse uuring toimub juba järgmisel kuul ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
26.03.2012 09:45

Mario Sõrm - Järeldusi Riigikohtu lahendist 3-19-1501 Mitteldorf vs Töötukassa

Nagu suure suuga lubatud sai, siis kirjutan Kadri ja Diana tükkidele mõneti konkureeriva arvamuse, milles väljendan detailsemalt, mis mulle selles lahendis meeldib või ei meeldi. Olles asjas tehtud kolme lahendiga tutvunud, siis kõigis neis on midagi, millega soovin väga nõustuda ja omajagu ka sellist, millega minu maailmapilt ei ühti.Lugege rohkem riigihankeblogi.com ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.