Sisukord

Blogi

Veebiseminar - Kuidas suhelda raske kliendiga?

31.08.11 toimus veebiseminar "Kuidas suhelda raske kliendiga". Virve Roosimägi ja Brit Peterson peatusid teemadel, kuidas raske klient tekib ning milliseid straeegiaid on otstarbekas kasutada suhtlemisel raske kliendiga. Veebiseminari materjali saate alla laadida SIIT Veebiseminari salvestuse vaatamiseks/kuulamiseks vajuta noolega nuppu: Veebiseminar 31.08.11 Kuidas suhelda raske ...
Brit Peterson
arendusjuht ja koolitaja
brit.peterson@addenda.ee
01.09.2011 11:40

Vandeadvokaat Siret Siilbek - ETÜ 2013 garantii

Kuna pärast ehitusseadustiku jõustumist seadusest enam ehitisele garantiid ei tulene (jättes kõrvale tarbijale ehitatava eramuga seonduva nõuete esitamise lihtsustatud korra), siis on viimastel aastatel järjest aktuaalsemaks muutunud garantii küsimused. Ka garantiid käsitlevaid vaidlusi on praktikas märkimisväärselt rohkem. ETÜ 2013 garantii regulatsioon kehtib siis, kui ...

Loe rohkem

Liitu meie uudiskirjaga

Addenda OÜ ei jaga teie andmeid kolmandate osapooltega ning kasutab saadud andmeid vaid uudiskirjade ja turundusmaterjalide edastamiseks.